A felmérésről kicsit bővebben

2010.05.06. 16:15
|
Szerző: Foli
|
3 komment

 A tegnapi bejegyzésben már közöltem a klánokkal kapcsolatos felmérés eredményét, de azok csak számok voltak. Most kifejtem, hogy én mit gondolok róluk.

Először is, most nem volt annyira meghírdetve a felmérés. Nem volt kirakva minden oldalra a menü alá. Kreg elküldte mindenkinek a barátlistáján, és én is reklámoztam egy kicsit a fórumon. Így nem is töltötték ki annyian, viszont pontosabbak, megbízhatóbbak az eredmények.

Jó hír, hogy a válaszadók 79%-a klánban van, és ezek 65%-a használja a klán fórumát. Őket tekinthetjük az aktív játékosoknak, akik naponta felnéznek, elég aktívak ahhoz, hogy klánban legyenek, és a leveleiket gyakran nézik.

Kicsit meglepődtem, hogy a klánok átlaga csak 3,6 lett annak ellenére, hogy próbáltam kiszűrni a fake, egy bizonyos klánt népszerűsítő, vagy direkt negatív válaszokat. Ebből jól látszik, hogy nehéz megfelelni mindenkinek, viszont mégis fontos a klán megítélésére is figyelni.

Az -MH- meglepően magas pontot, 3,58-at kapott. Az aktivitás 3,39 lett, én azt hittem kevesebb lesz. Az itteni tagokat becsülik meg majdnem a legjobban, 4,23 a válaszok alapján, de a szigorúság is 4 fölött van.

A (-PRO-)-nál lett a megmagasabb a tagok értékelése (4,24), de ezt vehetjük egyenlőnek az -MH- értékével. Úgy látszik sokat számít a hagyomány, és a régi múlt, ha mellette aktívak is a tagok, bár az aktivitás csak 3,39 lett.

A legrosszabb átlagot a -|H.S.P.C.|- kapta, itt az aktivitás az -MH--nál is kevesebb (2,83). Sajnos minden 3,3 körül mozog, de hát elment Kungfus, itt a lehetőség Bilux és Dani, szedjétek rendbe a klánt :)

Próbálom nem szubjektíven értékelni a [TIM]-et, de mégis csak az én klánom, na :) Örülök, hogy a mi átlagunk lett a legmagasabb (4,03), és hogy a rendezettség 4,31 lett. Amit nem értek, az a szigorúság, pontosabban hogy miért lett csak 3,82. Egyáltalán nem veszünk fel akárkit, lehet, hogy a sajátos módszereink miatt gondolják így, de ezen nem fogunk változtatni. Azt reméltem, hogy a tagok megítélése egy kicsit jobb lesz, de szerintem még ez is elég jó (4,12).

A Betonkezűnél egyből feltűnt, hogy a szigorúság milyen alacsony, csak 3,21. Tudom, hogy kevés az értelmes játékos, de nem kötelező mindig mindenkit felvenni. Amúgy a többi érték az átlagos, 3,5 körül van.

Az új nagyklán, a -FirePower- :) Nekik a legmagasabb az aktivitásuk (4,26), remélem meg is tartják. A rendezettséget emelném még ki, mivel most kaptak fórumot, ideje lenne rendbe szedni a dolgokat, szigorítani a tagfelvételen, mert mással nincs gond.

Végül, de nem utolsó sorban jöjjön az E.L.I.T. Az aktivitásuk irigylésre méltó, főleg ennyi idő után. A többi teljesen átlagos, talán a rendezettséget találom kicsit alacsonynak (3,67) ennyi idő, és tapasztalat után. Aztán lehet, hogy csak a fórum hiánya miatt (persze rájuk bízom, és teljesen megértem, ha nem akarnak fórumot).

Mindent egybevéve érdekes eredmények születtek, a (-PRO-) jó klánnak számít a játékosok körében, mint ahogy a [TIM] is, és a -FirePower-. De igazából nincsenek nagy különbségek, a nagy klánok tényleg megérdemlik, hogy azok legyenek. Kérdés, hogy a kisebb klánok közül melyik lesz, ami mindezekből tanulva bekerülhet közéjük :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mark575 2010.05.06. 17:07:42

-MH- -nál a szigorúság egy vicc. Egyáltalán nincs megszabva, hogy ki mikor foglalkozik a stickkel (és hogy ki mit tesz, de csak addig, amíg komolyabb probléma nem lesz). Ha meg a tgf miatt, akkor megértem, mert nincs. >.<

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.05.06. 17:10:31

MH nem mások szórakoztatásáért van :) Szóval nincs itt semmi gond.

Zaknod 2010.05.07. 17:04:02

xD most vettem csak észre hogy nincs fóruma az E.L.I.T.nek
süti beállítások módosítása