Régebbi cikkek: Fegyverleírás - Quadro

2010.06.29. 22:21
|
Szerző: kléni
|
1 komment

A sorozat következő részében a Quadro nevű fegyverről lesz szó. Elég régi fegyver, eredetileg az M82A1 párjának készült, azóta kicsit más a helyzet

Sokan mondják, hogy Quadroval milyen egyszerű ölni. Tényleg egyszerű ölni, csak életben maradni nem. A gond az, hogy a fegyverrel csak célozva lehet lőni, és a célzás után is kell várni két másodpercet a lövés előtt. Folyamatosan mozogni kell, csak a célzásra, és a lövésre szabad megállni. Sokszor megesik velem, hogy látom az ellenséget bemenni egy épületbe, ezért megkerülöm azt, és várok rá a másik oldalon. Ilyenkor három másodpercig elszámolok, ha nem jön, továbbmegyek, mert közben leszedhet más.

Ellentétben a legtöbb játékossal, én nem kempelek Quadroval. Amint lerak a bunkerbe, ugrok ki, és megyek a nyílt terepen, vagy felmászok kisebb épületekre. Ilyen a kis ház teteje, vagy az Alcomp-nál a barakkok teteje, de nem kempelek be egy nehezen megközelíthető helyre. Gyakran nézek hátra is, ilyenkor felugrok, a levegőben célzok, így amikor földet érek, már majdnem lőhetek is, még ha nincs is ott ellenség. Ez azért is jó, mert mozgás közben nehezebben tudnak leszedni. Ezt csinálom akkor is, ha szembe jön velem egy ellenség, vagy én látom meg először. Ha már lő rám, viszont én még nem tudok rá, akkor a guggolás, és az állás között szoktam gyorsan váltogatni, így egy kicsit összezavarva őt. A fegyver távolra is pontos, sokszor szoktam a sziget másik részén lévőt is leszedni.

Ha LAW-ossal találkozok, inkább befutok egy épületbe, mert tudom, hogy lőni fog. Amint becsapódott a rakéta a közelben, gyorsan előjövök, így kb. 1 másodpercem van lelőni őt (három mp. a LAW töltése, de kettő, mire én is tudok lőni), mielőtt újra lőne. Ha hallom, hogy egy sniperes próbál lelőni, elkezdek ugrálni, és nézni körbe, hogy hol van. Ha megtaláltam, szintén a levegőben célzásos módon lövöm le. M4A1, és MP5 ellen nehéz védekezni, néha jobb ötlet befutni egy épületbe, és célozva várni, hogy jöjjön.

Törekedni kell, hogy a lehető legkevesebb lövésből szedjük le az ellenséget, mert nagyon feltűnő a Quadro lövése. Ha laggol, vagy egyszerűen halhatatlan, tovább kell állni. Ezzel a fegyverrel lehet a legtöbbet ölni a leggyorsabban. Nekem sikerült már többször is 20-25 perc alatt ölnöm vele százat, és az utóbbi CW-k is azt bizonyítják, hogy sok killt össze lehet szedni vele. Egyszóval megéri megtanulni ezt a fegyvert használni, még ha sokat is kell vele gyakorolni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huberthenrik 2010.11.17. 20:08:34

én mindig quadroval gyalok...
szentem ez a legjobb!
süti beállítások módosítása