Épületleírás - Raktár

2010.07.30. 01:18
|
Szerző: kléni
|
1 komment

A raktár a Industrial District egyik tagja, a Nafta és a Gyár közt található. Nem szoktak túl sokan lenni itt, a legtöbben csak áthaladnak rajta. Nincs fontosabb szerepe a kemperkedés szempontjából sem, habár a kisebb felső emeletéről jó rálátás nyílik a pályára.

Eredetileg reptérnek indult, ám nem lett nagy sikere, ezért inkább átneveztem, raktár lett belőle. Elég sokáig dolgoztam vele, és leginkább a többiek tanácsaival, segítségével tudtam haladni. A legnehezebb feladat a megfelelő textúra megtalálása volt. A játékban most sem a végleges verzió van bent, de remélem mihamarabb bekerül, mert így elég kevés helyre lehet - bug nélkül - feljutni. Ha már szóba jöttek a bugok. Korábbi nagyobb modellemhez képest (Banikomp) elég kevés bug van benne, aminek igazán örülök.

Egy kicsit bővebben a készítéséről:

Ahogy említettem, először reptérnek szántam, ám sok lett a kisebb és nagyobb hibája, valamint a méretbeli arányokat is eltúloztam.
Így lett belőle raktár. Töröltem a kifutót, és a repülőt, valamint kialakítottam a kis raktár belső terét. Eleinte ez bizonyult a legnehezebb feladatnak, mert nem volt igazán jó rálátásom a modellre, mivel a volt "hangár" falából húztam ki a feljárókat.
Ezután az épület környezetével is foglalkoznom kellett, ezért elkezdtem lepakolni a ládákat. Került néhány az épületbe is, és ennek kapcsán eszembe jutott, hogy mi lenne, ha egy kicsit parkour-ösebbé tenném a környezetet? Ebből adódóan raktam később deszkákat a nagyobb raktár melletti ládák közé, csak az a verzió (remélem csak egyelőre) nincs benne a játékban.

De térjünk vissza a készítéshez! Már megvoltak a konténerek, a kisebb raktár belseje, és a nagyobb raktár is megvolt, de túl üres volt még így is. Páran egy darut és tartályokat ajánlottak figyelmembe, amiket el is készítettem, és későbbi módosítgatásokkal el is nyerték a mostani formájukat.
Már csak a nagyobb épület beltere volt hátra. Ismét más tanácsára hallgattam, és egy kisebb konténer-labirintust csináltam bele.
Igaz, itt elég kevesen vannak, de ha sikerül felmennie valakinek a dobozok tetejére, akkor onnan elég jól kempelhet.
Ezután rengeteg textúrát kipróbáltam, mire sikerült megtalálnom a közösségnek tetszőt, de végül is megérte a sok keresést, mert elkészült a raktár, és már csak a játékba kellett betenni.

Harci szempontokból nem túl jelentős. A Gyár felőli része, valamint a nagyobbik raktár nincs kihasználva. Az elülső részeken is többnyire csak átfutnak a játékosok. A legjellemzőbb helyek a külön álló ládák, a kisebb raktár lépcsői, valamint a bunkerek. A ládák tetejére ha felmegyünk, biztos, hogy hamar megtalálnak, ezért csak csak úgy érdemes felmenni oda, ha tudjuk, hol van az ellenség. Lelőjük, és valamelyik résbe beugrunk. Leggyakoribb kemphelyek a daru részei, a >raktárak elzárt sarkai, ablakai.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HadaAdam 2010.07.30. 08:15:17

Sok modelnél és ennél is az a baj, hogy az emeleten levő ablakokból nem lehet kempelni, mert túl magasak.