Interjú Koltával

2010.07.15. 21:37
|
Szerző: kléni
|
Szólj hozzá!

Üdv kolta! Bemutatkoznál pár szóval az olvasóknak?
Üdvözlök minden olvasót! Koltay Attila (kolta) vagyok Szombathelyről, Vas megye székhelyéről.

Mióta játszol a Stickmannal?
Pontosan 2009.07.26 óta. Voltak kihagyásaim, amelyek kicsit megnehezítették a dolgaimat, de már büszkén mondhatom, hogy átvészeltem ezt az időszakot, és egy jó közösség tagja lehetek. Ez hatalmas öröm számomra!

Honnan ismerted meg a játékot?
A játékot fraditól ismerem. Ő mutatta meg, - amikor átmentem hozzá -, hiszen itt lakik pár házzal arrébb. Eleinte nem tetszett, de aztán regisztráltam és belejöttem a killek gyűjtögetésébe. Ezután következett be az a korszak, amikor rengeteg barátra tettem szert. Innentől fogva vált "kihagyhatatlanná" a játék.

Látom vagy egy klánod is... mikor alapítottátok, milyen céllal?
A klánt 2009. év szilveszterén alapítottam a jelenleg -|H.S.P.C|- klánban tartózkodó Zotee-val. Eleinte csak egy egyszerű klánt akartunk, ám később jöttek a komolyabb tagok, és akkor már terveztük az álom jövőt. Szerintem nem kell kifejtenem természetesen a nagy klánná válásról van itt szó. Az új rendszer előtt megkaptuk a fórumot, ez hatalmas örömöt jelent nekem és a klán tagjainak. Utólag is szeretnék köszönetet mondani itt mindenkinek.

Nehéz egy klánt vezetni?
Ez nagyon sok mindentől függ. Ha a tagok együtt működnek a vezetővel, akkor egész könnyű mulatság. Viszont ha az a helyzet áll fenn, hogy senki sem segít a vezetői posztot betöltő személynek, akkor nagyon nehéz feladat. Szerintem én nem panaszkodhatok, nagyon jó munkát végeznek a vezérhelyettesek. (Maresz, Kecsappp)

Milyen eseményeket szerveztetek már a klánon belül?
A kapcsolatot állandóan tartjuk a klán tagjaival a Skype szobánkban, ahol mindig lehet találni valakit. Sokat szoktunk beszélgetni, együtt játszani. Most sokan nyaralnak a klánból, ezért én úgy gondolom, hogy augusztus közepe felé játszhatnánk egy Clan Wart (amikor már leteltek az üdülések) egy jó klánnal.

Mit vársz/vártok a KlánBázis v2.0-tól?
Az eddigi klánbázis verziók nagyon jók voltak. Mondhatni, hogy szinte a játék fénypontja ez a kis történet. Én személy szerint a támadásokat várom, hogy azok izgalmasabbak/dinamikusabbak legyenek. Gondolom lesz számos újítás mind az épületek, és mind az egységek terén, de (sajnos) előre ezt nem tudom megjósolni.

Búcsúzásként mit üzensz az olvasóknak?
Azt szeretném üzenni, mindenkinek, hogy sokat szórakozzon a nyáron, játsszon, fórumozzon! Érezzétek jól magatokat! Én pedig köszönöm szépen a lehetőséget Bolintnak és Olinak, remélem tetszett az interjú nektek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása