Videók: Fragvideóm

2010.04.30. 12:00
|
Szerző: Foli
|
3 komment

Folytatnám a Mark által megkezdett sorozatot, azaz a videók készítésének bemutatását. Pár napja készültem el a második fragvideómmal, először is nézzétek végig:

 Már körülbelül fél éve akartam egy rendes fragvideót csinálni, csak soha nem volt kedvem felvételt készíteni, miközben játszottam. Pár hete viszont elhatároztam, hogy most aztán megcsinálom, és kb. 250 ölést fel is vettem.

Az ötletek, és a zene már régóta megvolt a fejemben. Nagyon sok, unalmasabbnál unalmasabb videót láttam, főleg az utóbbi időben. Az alap ötlet ezért az volt, hogy egy dinamikus, gyors videót hozzak össze, egy szintén dinamikus zenére. Csicsa effektek nem kellenek, csak szép vágások.

A zene a The Middle szám egy bizonyos Jimmy Eat World zenekartól. Azt hiszem nem érdemes mást hozzáfűzni.

A felvételeket Fraps-el vettem fel, és Adobe Premiere Pro-val vágtam. Még teljesen idegen a program, és amúgy se tudok videót vágni, de mégis gyorsan tudtam haladni vele. Semmi extra effektet nem használtam, csak két jelenetnél lassítást, és fade in/out effekteket hozzá. A lényeg a vágáson volt, próbáltam minnél rövidebb jeleneket belerakni, minden felesleges sétálást, és egyebet kivágni. Sokszor meg kellett néznem minden egyes jelenetet, hogy nem vágtam-e ki túl sokat, és nem maradt-e le a végén a You killed... felirat.

Így összességében nem volt nehéz az egész videó megcsinálása, mégis szerintem látványosra sikeredett. Ajánlom mindenkinek, aki videót akar csinálni, hogy ennyire gyorsra vágja a jeleneteket, mert így lesz izgalmas.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker01 (törölt) 2010.04.30. 20:04:08

Nagyon jó lett, grat, főleg mivel az egyik kedvenc számomat használtad fel, ezért rossz már nem lehet. :D Tényleg dinamikusra, gyorsra sikeredett, ami majdnem* teljesen illik a zenéhez. A killek is szépek voltak, bár szerintem a double killt a végére kellett volna tenned, majd visszajátszani lassítva, és akkor elhomályosodik közben a kép, majd esetleg valami felirat, mivel még a zene ment...

* Ha az 1:55 percnél a zenében van az a dong, dong, dong. (Jobban nem tudom leírni.) Mindig amikor dong van, akkor egy kill is lenne. Így összevágva ugyan nem látszik a piros felirat, de szerintem jól nézne ki. Persze én ilyen dolgokban abszolút kezdő vagyok, nem csináltam még ilyen videókat.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.04.30. 22:30:59

Jogos, majd legközelebb odafigyelek ezekre :)
süti beállítások módosítása