Gyorshír: Kisebb design módosítások+ Facebook

2010.05.01. 00:05
|
Szerző: Foli
|
3 komment

Tegnap csináltam pár módosítást a blog kinézetével kapcsolatban, remélem tetszik nektek.

Kicsit átrendeztem a post címe alatti sávot, és oda raktam a kommentek számát is. Ha esetleg lenne valami ötlet oda, írjatok, mert van még hely :) El tudnék képzelni ilyen megosztás xy-n gombokat, ha van rá igény.

Ja igen, megosztás. Kísérleti jelleggel kiraktam minden post aljára egy Facebookos like gombot. Ha nem vagy bejelentkezve éppen facebookra, akkor nem fogod látni. (Update:Úgy tűnik mégis csak látszik mindenkinek, viszont felraktam a cím alatti sorba a hozzászólások száma mellé. Így remélem senkit nem zavar.)Viszont ha igen, akkor szavazhatsz egy-egy cikkre, hogy tetszik-e. Ezzel egyrészt mi kapunk visszajelzést Tőletek, másrészt megjelenik az ismerőseid Facebookos üzenőfalán, ezzel is népszerűsítve a blogot, és a játékot. Kérdés, hogy valaki használja-e? Amúgy a helye még szerintem változni fog, megpróbálom úgy beállítani, hogy a főoldalon ne látszódjon, csak az adott cikk alján, még a kommentek előtt.

Facebookkal kapcsolatban még azt megemlíteném, hogy van csoportja is a sticknek, csatlakozzon aki akar :)

Ezeken kívül még a Linkek közé kiraktam egy RSS linket is, mert már hiányoltátok. Amúgy a legegyszerűbb, és legjob megoldás továbbra is az, ha a böngésző címsorának jobb oldalán lévő rss ikonra kattintotok az adott oldalon, ez mindenhol működik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aron65 2010.05.01. 07:50:41

Ha nekem nincs is facebookom, tehát bejelentkezve sem vagyok, akkor miért látom a facebookos gombot?

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.05.01. 10:11:53

Hmm, érdekes. Pedig elvileg nem kéne látszania. Mindegy, most felraktam a cím alatti sorba, így nem fogja azt zavarni, aki nem használ facebookot.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.05.06. 20:25:52

Lol, úgy látszik mégis csak van értelme ennek a facebook gombnak, most látom, hogy pár cikket már lájkoltak is :D Lassan szeretnék látni beérkező látogatókat facebookról :)
süti beállítások módosítása