Interjú Banánnal, a BSC készítőjével

2010.06.15. 14:00
|
Szerző: Foli
|
3 komment

 Stukker csinált még pár hete egy interjút Banánnal a BSC-vel kapcsolatban, olvassátok:

 

- Stukker: Szia, Banán! Bemutatkoznál az olvasóknak pár szóval?
- Banán: Szia! Persze. Nézzük csak, Farkas Zoltánnak hívnak immáron mint egy 15 éve. Tolnán lakom, és egy 2-3 éve sztikkezek. Ezalatt egy egész jó közösség tagja lettem, de ez más lapra tartozik. Az interjú tárgya most a BSC lesz, ha jól sejtem. 
- Stukker: Igen, valóban a BSC sorozatról kérdeznék. Először is honnan jött az ötlet, hogy egy akadálypályát készíts?
- Banán: Hát, gyakran játszom FPS játékokkal, és mindben szeretek felmászni mindenfelé. És miért is ne lehetne ebből egy külön verseny? Így hát csináltam egyet. :]
- Stukker: A tervezésnél miket vettél figyelembe? Esetleg okozott-e valami problémát?
- Banán: Eleinte maga a megoldás volt a legnehezebb. Sokat kellett tesztelnem a dolgokat a játékban. De a 3. részben már megvoltak az arányok, és a távolságok, szóval nem a mikénten, hanem a min kellett gondolkoznom. Most is ebbe a problémába botlottam a 4. résszel kapcsolatban Ezért is írtam ki azt a bizonyos 'versenyt'.
- Stukker: Szerinted milyen nehézségűek lettek a pályák? Volt-e olyan amit, te sem tudtál megcsinálni?
- Banán: Nos, az első két rész nem volt olyan nehéz, noha a BSC2-t sokan az elején feladták, nem is beszélve a 3.-ról. De, az igazság az, hogy egyre nehezebbre, és szemetebbre tervezem a pályákat. A 4. részben lesz nagyon csúnya trükk is tőlem.  És a 2. kérdésedre válaszolva, addig nem adom ki a modelleket a kezeim közül, míg nem viszem végig.
- Stukker: A nyertesekkel kapcsolatban számítottál valamire? Sejtetted, hogy ki lesz az első?
- Banán: Hát, eleinte nem számítottam semmire. Nem hittem volna, hogy akár 1-2 embernél többen ki is próbálják a modot. Majdcsak lesz valaki. Utána valamelyik nagyobb névre számítottam, de végül is aron nyert. Ezután nem kérdés, azt hittem Ő fog nyerni. Aztán cakko lett a győztes. Nem is számítottam erre. A BSC4-re viszont már tudom kik a 'nagy esélyesek'. Aron, Cakko, Chester, és Tigerdash. Ők voltak a legjobbak. Eddig. 
- Stukker: Gondot okozott az, hogy megfogalmazz minden szabályt, a csalások elkerülése végett?
- Banán: Csak egy kis fejtörést. Persze vannak, akik így sem tarják be, de már meg tudom oldani a legtöbb gondot a map.ini segítségével.
- Stukker: Végül szeretnél valamit üzenni az olvasóknak?
- Banán: Persze, méghozzá azt, amit aron is üzent. Ne adjátok fel, és kössétek fel a gatyátokat! Nagyon szemét lesz ez a menet. ;]

Aki ki akarja próbálni az eddigi BSC részeket, az megtalálja őket a Modok fórumrészben!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gameHUNter 2010.07.25. 16:41:52

Az interjú jó lett.

Daneesz2 2010.08.09. 19:21:03

Jó kis interjú lett, és tényleg igen szemétkedősre sikerült az egész BSC :) Amúgy lenne egy kis bug, ami nagynak is számíthat... Én találtam meg szerintem először, és kicsit el van rejtve, de be tud tévedni az ember. Banán, ha ki akarod javítani, akkor írj nekem sticken, ott is daneesz2 vagyok.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.08.09. 22:15:52

Banán nem nézi a blogot, írj neki levelet szerintem.
süti beállítások módosítása